kläder kirrat!

ojoj, har inte blivit något bloggandes idag förens nu :)
hade inget teckenspråk imorse så hade sovmorgon tills tio, det var helt sjukt skönt :)
hade matte, skulle göra ngon laboration med datan och filma allt. men det slutade med att jag & sandra satt och fotade en massa, haha!
efter lunchen gick jag och sandra till centrum och jag inhandlade lite grejor, en fin lila tunika och ett skärp är inhandlat till adams begravning. klädproblemet är löst, känns skönt, ska vara vanlig klädsel, men man vill ändå vara lite fin ju.. men nu är det löst men nervositeten finns kvar..
nu sitter vi och har historia, jag sitter och funderar på ifall jag ska sätta på mig min super mysiga halsduk som jag köpte idag!
riktigt kap, och allt gick på bara 360:- , billigt är bäst!
ikväll ska jag dansa, galet taggad! blev inget förra veckan ju, och om jag saknade det.
men ikväll gäller det!
ingen aning vad som händer efter det, men jag hittar alltid på något :)
Emma hjälpte mig igår med en ny design, lärde mig nästan hur man gör en själv nu :D haha jag är så oteknisk ;)
men jag ska lära mig!!
nej nu ska jag lägga ner tid på historian! :)
skriver kanske sen, lär säkert bli om en kvart eller något ;)

Kommentarer
Postat av: sofia söderström

Fin din blogg är gumman! :D

2009-12-04 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0