pulka!!!!!

nu är skoldagen snart slut, jätteskönt! vi har natur nu, och jag fattar inte mycket måste jag erkänna!
får åka med mamma hem idag så jag är bombis på att jag tar mig hem, haha!
sen ska jag försöka få med min bror ut och åka pulka med mig ;D så grymt taggad!
försöka hinna med lite plugg ska jag göra också. om jag känner mig duktig, men orken lär säkert inte finnas :(
blir säkert att jag slänger på någon film och degar i min säng hela dagen.
kommer inte ens ihåg sist jag åkte direkt hem efter skolan ;o helt sjukt :o
menmen, någongång måste bli den första igen eller vad säger ni ;)?
nej nu ska jag koncentrera mig för det här är otroligt intressant! yn ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0