sista dagen på året!

klockan är nu kvart över fyra, börjar väl känna mig lite pömsig, natha ska åka på såååå mycket spö när jag träffar henne nästa gång :)
fått lite underhållning utav pontus iallafall, många missförstånd och allt, länge sen man pratade med pysen så det var riktigt roligt! :)
fast just nu är jag arg för att min data inte funkar som jag vill, eller för att den är en mac och jag inte fattar ett skit ..
nej nu ska jag nog slänga på en mysig liten film och krypa ner i sängen med en kopp varm choklad eller något annat mysigt :)
en liten hjälpreda har man varit ikväll också, hjälpt stackarn att köpta 5000 sms för 99 kronor i månaden, så nu har han lovat att bomba mig med sms, woho! me like!
nej nu ska jag försöka hoppa i säng och få lite sömn, för imorgon då jävlar smäller det! :)
så sjukt taggad! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0