älsklingstjejerna <3


Gooooodkväll! :)
nu sitter jag & älsklingstjejerna (matilda, fia & clara) och kollar på johan glans film (:
ikväll har det varit as mycigt, jag o clara åkte först ner till nynäs för att handla nå mat, slutade med att det blev två familjepizzor ifrån ica, en cola, godis &chokladpudding inhandlat ;D
sen gick vi hem till b en snabbis och mös & började kolla på jönsson ligan den svarta diamanten, liiiika bra varje gång! :D
sen vid halv åtta drog vi hem och mötte fia & matilda. :)
sen gjorde vi pizzan och åt o sen var det till att löka gh ;D
jag saknar b redan, :(
men jag kommer få träffa han imorgon efter att jag har jobbat! :D
nu sitter dom och mobbar min katt så har en känsla av att jag borde hjälpa han lite, ;b haha (:
xoxo L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0