b


okeej, första inlägget för året, förlåt för att jag har segat :/
men varit rätt så mycke tjaffs nu på senaste tiden, men har även fått träffade bästis (:
nyår blev lyckat även fast jag inte fick någon nyårs puss ;b
gårdagen bestod av svek & sen var det massa björn, (:
vi va först hos min farmor o ¨t och han häll på att dö, haha! sen efter det så gick vi hem till mig o låg i sängen o kollade tv helt kvällen, eller aah.. han sov mest ...
sen vid elva så blev vi hungriga så då lagade vi mat , & sen va de sängen igen :)
imorse så vaknade vi runt elva typ, låg i sängen tills kvart i ett, sen åt han frukost o sen följde jag han till bussen eftersom att han skulle träna, (:
sen kom jag hem, åt frukost. löka data hoppade in i duschen , började fixa mig och nu vilken seunds som helst ska jag springa till bussen för att åka till nynäs o mäta clara, sen ska vi handla något att äta, & sen kommer fia & tullan ;D

xoxo L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0