Dag 17 – Mitt favoritminne.

Ojojoj, hur ska man kunna svara på den här? Jag har massa olika favoritminnen, lite svårt att välja bara ett. Jag har massa olika favoritminnen men gamla pojkvänner, inom Djurgården, med min familj, men mina vänner osv.
Ett utav mitt absoluta favoritminne med en gammal pojkvän va när vi hade bråkat och gjort slut, sen så möttes vi ute och kysstes, det va en riktig sån där film kyss, den varade hur länge som helst och jag kan fortfarande känna hur jag kände mig inombords just då.
Mitt absoluta favorit minne inom Djurgården va nog när jag träffade hela laget och Nichlas Falk signerade min matchtröja, det va bara han som fick göra det eftersom att jag har hans nummer.
Med min familj har jag så otroligt mycket minnen, det går inte att bara välja ett.
Men mina vänner är det också svårt att välja, eller det är svårt att välja med gamla pojkvänner också. herregud, men ett favoritminne som jag har med mina vänner är nog.. Nej jag kan inte välja något, mina vänner är bäst och vi får alltid nya minnen! så tyvärr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0