SNÖÖÖÖÖÖ

godmorgon, först och främst måste jag bara få säga att snö är mysigt och bra så länge plogningen funkar som den ska..
det är alltså inte okej att behöva gå på BILVÄGEN halvvägs ifrån klockarleden till skolan.... suck!
nu har vi svenska, ska framföra våran Romeo & Julia pjäs.
sen ska vi ha FSF eller historia, jag vet inte. dom har ändrat om schemat och idag har vi typ bara håltimmar, surt faktiskt!
matchen igår gick skit, fick jobba ensam i periodpauserna, mmmm vilket bra humör jag va på ... (y)
nynäs förlorade med 2-7 också, helt jävla sämst!
iofs så är dom ju serieledare men ändå.. det är nu man märker att vi är nykomlingar i serien..
nej nu ska jag lära mig replikerna & öva lite.. :)
& nu kom Gabbe också, måste pussa och krama lite på han.... :)
PUSS
ge aldrig upp hoppet,
- jag kommer få det jag vill ha tillslut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0