monday morning

Igår när jag kom hem tog jag en skön lång dusch och peelade hela kroppen och fixade och trixade och småstartade sun-grej inför sommaren :) sen kollade jag på ballar av stål med mamma & pappa och sen blev det bums i säng, somnade ganska på direkten och imorse när jag vaknade så såg jag ut som ett troll, somnade med blött hår & jag kände mig verkligen fiin! fixade mig & hann tillochmed göra frukost att äta i bilen, plus i kanten för mig!

Nu sitter vi och ska ha fritidens aktiviteter och vi skulle egentligen haft våran dans, men i brist på planering så ska vi genomföra den imorgon istället.
Idag ska jag leka med min underbara älskade vän Pernilla. hon är guld värd!




Kommentarer
Postat av: gulluuu

dansen kommer gå bra :) <3 hoppas de hihihi

2010-05-10 @ 23:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0