"hej, kan jag få låna tandkräm?"

alltså jag dööööööööööör för inatt! nedrans vad kul vi hade. Vi körde våghals & sms roulette, det blev jävligt fel men whatever. man lever bara en gång. allllllltså, jag skulle verkligen vilja berätta allt men då skulle jag få sitta här hur länge som helst, men iallafall. Jag va uppe hos några alagsspelare och gjorde en snabbvisit med Elin & lånade tandkräm. hahahah, om jag skämdes, Elin hade iallafall ögonbindel på sig. ja ni hör ju bara där va spårat?
Vi körde all in hela natten, jag deckade vid fyra halv fem typ. Vaknade vid halv åtta och då va det bara slänga sig in i duschen för att åka & jobba. detta arbetspass har varit PAIN IN THE ASS, för det första så jobbade jag tio timmar, sen va jag inte direkt pigg ifrån natten. men what the hell, nu taggar jag till inför nästa helg.
Men just nu ligger jag i min säng, magen småkurrar men jag är alldeles för trött för att laga mat, så ska nog sova nu innan jag blir allt för hungrig (ja, jag vet att klockan är åtta, där är ett till bevis på att kvällen va kick ass).
Imorgon är det praktik och sen ska jag jobba, yippie. känns roligare sen när lönen rullar in vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0