25:e

japp, idag skulle lönen kommit, jag fick min igår och brände den lika snabbt, kulkul.
men iallafall, idag har dagen varit fullproppad! jobb ifrån 08.30 - 15.30 efter det blev det hockey och pizza med mina b-rudar. jag gillar dem skarpt! ska slänga upp lite videor ifrån kvällen sen så ni får se hur underbara dem är!
Efter det blev det film hos Jimmie, vi såg en galen natt den va faktiskt rätt så bra, rolig! Sen följde Adam mig till bussen och nu sitter jag här, ska bara skriva klart det här och sen lägga mig ner, kommer troligtvis att slockna direkt, min kropp värker och mitt huvud är en enda stor röra, men mitt huvud skriver jag om i ett senare inlägg!
juste, statistiken har börjat falla, skriver jag för tråkiga saker eller vad beror det på? Lämna gärna kommentarer om vad ni vill se mer av :) !
Sen fick jag en anonym kommentar och kan inte svara på den förns jag får ett namn :) PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0