chkladboll HAHA

det finns nog inte ord som förklarar hur otaggad jag är på måndag just nu, men iallafall. första turism lektionen avklarad, verkar rätt så chill, ibland behöver jag inte ens vara där, whiipopodiiiopdopdop! nu har vi engelska med seg-Sune som btw borde gått i pension för två år sen. han luktar som en gamling och har nada koll..
rätt så chill dag, vi slutar tjugo över två, men iallafall. jag vill inte ha måndag.
missar Niklas match emot AFK idag också pga ishalls möte, sen ska jag sova. fan vad jag inte gillar Nynäshamn nå mer.
finns nada att göra. helvete.
nej nu börjar jag bli arg så nu ska jag sluta skriva. skönt att jag har fått en mild sträckning i mitt lår också. najsmajs. gud hatar mig. PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0