don't bother

gårdagen blev najsig. supergoda kräftor, mumsigt vitlöksbröd och allmänt trevligt! Tyvärr så gick jag och la mig alldeles för tidigt, tror jag håller på att bli sjuk. kuuuul?! jag har iallafall sovit ungefär tolv timmar och är lika trött som innan jag gick och la mig, hungrig som ett as är jag också, jag lyckades tydligen sparka in hela mitt knä i Niklas vägg när jag sov så är helt svullen och det gör jätteont så kan inte gå och handla frukost heller, bra dag?
Niklas ska hjälpa sin pappa idag och jag ska plugga. det är sjukt hur mycket vi har att göra, egentligen är det inte svåra grejer men det måste ju göras. så hoppas ni får en roligare lördag än vad jag kommer få! fan vilket tråkigt inlägg


det känns som om allting håller på att avta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0