hard work, work!

Nu är ishalls mötet fixat, jag drog på mig tolv pass eller vad det nu va. så nu får min man börja vara hemma hos mig lite mera. För pengar ska jag tjäna! Måste även ta tag i mitt andra jobb och sen kolla ifall de jobb som jag sökte hör av sig någongång. jag ska bli riiik!
nu ska jag precis hoppa i sängen iallafall, imorgon är det en lång skoldag 08.00 - 16.30, aaaaasa kult!
hoppas på att min man kanske kommer och sover med mig imorgon, jag verkligen avskyr att sova själv.
Sen på onsdag och torsdag är jag ledig! eller ja, på onsdag ska jag ha körlektion och sen ska jag jobba. men på torsdag har jag hela dagen ledig. Seriepremiär och myspys som väntar då ;D hur kan jag inte älska mitt liv just nu och alla som är en del utav det? ♥




Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-13 @ 21:47:53
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: Olivia

<3 <3

2010-09-17 @ 23:22:16
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0