HV KROSS!!!!!!

okej, först en update om dagen, sen får jag ta ut min glädje :)
Körde en dubbellektion, gick strååålande! firade min brahet med en lunch med mamma och massa teoriplugg, fick även 16 kronor av en tant för att jag hjälpte henne vid en rulltrappa, enligt henne så skulle "alla ni eldsjälar bli uppmuntrade."
hon förgyllde min dag! sen satte jag mig på körskolan och pluggade massor med teori och sen åkte jag hem till min man och mös lite med Olle, vid tre gick vi och hämtade hans andra lillebror Calle, och sen körde jag hem oss, sen åkte vi ner och röstade och fixade små ärenden. Nu har vi precis kollat på Dif - Hv, och det enda jag vill säga är : RE - fucking - VANSCH !!!!!!!! denna otroliga glädje, jag vet inte hur länge jag väntat!
jag vet inte om jag kan förklara allt jag känner. snart kommer djurgårds tatueringen sitta på sin plats. lovelovelove.
men nu ; bedtime, ska köra till skolan imorgon och sen är det jobb ifrån 15 - 22. wish me luck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0