i skuggan av värmen

dagen har gått upp och ner, det som va posetivt va väl att Janne sa att det enda jag måste göra mer i körningen är väl att filslipa och bli lite mer självständig, sen va jag i praktiskt taget klar :) Sen precis när jag är påväg till körskolan så fick jag ett samtal om ett jobb, så nu jävlar kanske jag kan skaffa mig ett riktigt jobb jag med ;D
Sen löste sig allting med studentskivan och allt det andra, så det va tur.
minus va att jag missade lunchen och att jag är hungrig som aldrig förr!
Detta har verkligen känts som en chilldag, jag har inte gjort nånting..
eller jo jag har hunnit sett filmen i skuggan av värmen, det är en film som jag tvingar ALLA att se, foreal!
bästa. ååh jag vet inte ens hur jag kan beskriva den, ren kärlek helt enkelt.
men nu ska jag och min man kila iväg och köpa popcorn och sen kolla på "grown ups" sen bär det iväg till IKEA, me like! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0