vilket skämt!

Okej, nu ska jag försöka att lugna mig lite för att skriva ett sansat inlägg..
Vi har precis varit på en politisk debatt, seriöst vilket skämt! jag har alltid lutat mig emot de röda men det gör jag verkligen inte nu. nu är det dem blåa som gäller, jag tackar nej till ett bidrags sverige.
Och det var verkligen kaos! det var pinsamt, man kan tro att det va debatt inför massa småbarn, alla skrek i munnen på varandra, ja, allt ni kan tänka er! så fyfan säger jag bara.
det var bara pinsamt att eleverna i våran skola beter sig sådär, fine jag sa också grejer. men det finns en gräns. Usch.
nej nu har jag iallafall bestämt mig vad jag ska rösta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0