fade away

Nu har jag precis kommit hem. Dagen har bjudit på mycket, hämtade upp Sandra vid sju och sen åkte vi upp till Ösmo för att kolla på borneks match, dom vann med typ 3-1 och söten gjorde ett mål också, well done!
Sen åkte vi till vegabaren och käkade pannkakor, sen fick jag ett fint litet sms av Ullmann som beordrade oss att komma till freja, plattan i mattan och sen va vi där, dock va inte han kvar. Stötte på en handikappad Isak som brytit foten och lite överförfriskade människor, jag utsågs till Taxi och tjänade 200 spänn på att köra ingen sträcka alls. Sen mötte vi upp Peter, Nisse & Rayén och nu är jag hemma. Vet inte om jag får gå och lägga mig ännu för Linus eller om jag ska skjutsa hem honom inatt, vi får se :-)!
hoppas ni har haft en bra natt, min har varit helt okej. Trotts att vissa människor är idioter...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0