dåliga tider

                                                        


Dagen kunde väl börjat bättre, kom till ösmo och upptäckte att kvart över sju tåget ifrån nynäs hade stannat i ösmo så det var typ jag plus 500 andra super arga resenärer, träffade underbara emelie & vi fick stå hela vägen ifrån ösmo till västerhaning, (inte okej!!!!!!)
sen hade vi uls, fick gå på nå ensamt samtal om gårdagens insident, oooooorka!
sen blev det donken med clara, tullan, pulla & emma (: sen köpte vi godis & sen tog vi tåget till stan för att gå på någon föreläsning &sen gjordens dåligaste film, den hette typ "buddha föll av skam" & utspelade sig i Tibet,
den var värdelös! så jag & clara tog en välförtjänt tupplur ;D
sen åkte jag till nynäs & träffade jimmie ett tag, (:   sen åkte jag hem o satte mig vid datan, AS SKÖNT! :D


jag saknar min bästis helt sjukt jävla mycket, och jag vet att du kan klara det här.
för du är en av det stackaste personerna jag känner, och jag hoppas att du vet att jag finns ALLTID här för dig.
låt inte någon liten småländsk brud ta min plats bara, jag är rädd ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0