gooodjul! :)

BLIR EN BILD PÅ B BARA FÖR ATT JAG ABSOLUT INTE FICK LÄGGA UPP DEN (a) förlåååt neger <3

dagen har varit helt fantastisk! :) älskar alla mina presenter, tack allihoppa! :)
det enda dåliga med dagen är att jag har varit suuuper sjuk :(
idag så fick jag en ny mobil, gh, filmkamera, presentkort, pengar, hud saker, lite kläder & parfym (:
jag är super nöööjd! :)
just nu sitter jag o pratar med b i telefonen men han är inte alls social så funderar på att klicka han, haha
menmen, nu ska jag lägga mig till rätta i min säng o sova lite tror jag, imorgon blir det nog bara en slappar dag, :)
ooorkar verkligen inte göra något, är helt borta.
kan knappt fokusera på dataskärmen,
menmen! shit happens when you party naked

Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0