jag är duktig!

idag så har det varit en as lugn dag, hade en rest dag i skolan, gjorde klart samhälls analysen, de två idrotts uppsattserna o mitt hyllningstal och lämnade in det direkt efter lunch! :D
jag känner mig så otroligt duktig, (:
sen kollade vi på vingar av glas, älska alexander skarsgård!<3333
sen fastnade jag, clara, matilda &fia i skolan med gustav &jocke (: vi spelade kort o tog det lugnt :p
jag älskar min skola! och jag älskar alla som går barn &fritid :D
sen åkte jag med mamma hem :) kom hem runt tjugo i fem, o nu ligger jag i sängen med datan på magen, eller borde jag säga - magen på datan? CLARA?! :D
nu har jag nyss fixat naglarna, dom håller på att bli fiiiina! :D
inte fixat dom på as länge så jag är nöjd faktiskt, :)
menmen, nu ska ja forsätta se på vänner, haha !
finns på msn om det är något.

puss

Kommentarer
Postat av: clara

HÖ-HÖ! JÄÄÄÄÄÄTTE KUL! <3333

2008-12-18 @ 19:58:40
URL: http://clarasteen.blogg.se/
Postat av: sofia

haha aa det var faktiskt kul :) <33

2008-12-20 @ 15:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0