oooooorka :(

godmorgon, nu sitter jag här och väntar på att få gå till bussen, det gick lite snabbare än jag trodde idag att fixa sig o allt.
jag har tillochmed hunnit äta frukost! ;o för en gångs skull så vill jag inte stanna hemma, ;o
jag vill till mina brudar nuuuu! idag kommer vi ha samhälle i två timmar, (inte så okej, smsa?)
sen efter det så äre lunch o sen skulle vi egentligen haft svenska/kommunikation i två timmar men grazyna är sjuuk så det blev inge med de ;o
så det blir matte ist, ska nog få reda på våra prov, ojojoj känner det stora FAILET på väg asså.
haha jag är sämst på matte ;b
menmen, woho! nu äre bara tjugo minuter kvar tills jag ska gå :P
sitter &knarkar lite robin också (a)
undrar om jag ska fortsätta jobba på min ULS upg?, den skulle vara inne den 7/11 så kanske bra att lämna in den nu? haha :D
nejnejnej, nu ska jag göra någon nytta, ;D
/ Linda Zetterman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0