tack!



godmorgon! :)
nu sitter jag hemma hos denna sköna dam, vi har nyss fixat oss (så mycket som vi orkar haha)
nu ska vi till handen o fixa de sista julklapparna typ,
gårdagen var mys, vi julhandlade ch åt sen pizza o sen köpte vi massa goooooodis :D
sen åkte vi hem till clara, fia &matilda kom o vi kollade på the notebook och hade det allmänt mysigt som alltid!
kvällen vad hur trevlig som helst och jag vill bara säga tack till mina brudar som gör allting så himla roligt och speciellt!
man har aldrig tråkigt med er och jag älskar er något fruktansvärt mycket <3

menmen, nu ska jag gå in och borsta tänderna o sen ska vi kila,
hör av er!
puss L

Kommentarer
Postat av: clara

naaaaw, du är allt söt du sötbulle! tack själv som förgyller mina dagar tillsammans med dom andra underbaraste! ni är ju allmänt bäst....heeeeeemst bild btw ;O!



vi ses när du kommer från toan, mohohho <333

2008-12-20 @ 13:09:49
URL: http://clarasteen.blogg.se/
Postat av: SOFIA

taack själv, love you my friends!

har så kul med er :) <333

2008-12-20 @ 15:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0