claaaarus :D


dagens bästa har utan tvekan varit Clara :D
först skulle hon och jag simma tillsammans på idrotten och det gick inte så bra, haha hon fick mig nästan att sjunka :(
sen fixade hon min blogg & visst blev den fin?! :D
dagen har bestått av att jag har halv skrivit mitt hyllningstal tills imorgon, det är sämst! :(
men sen piggade jag upp mig själv med Lite robin ;D
Nu ligger ja i sängen &kollar på "färjan" fan vad patetiska människor de finns ;o

asså haha ni måste kolla på den här! : http://www.youtube.com/watch?v=uEgaE5q1xAQ
hahahahhahahahaha i <3 clarus
imorgon äre skola igen, jooobbigt, sen efter det är det vaccination (HJÄLP!!!!!) sen äre a lags match ;D
nu ska jag fortsätta kolla på våra speciella stunder på youtube (:
vi ses!
aaaas gammal bild på mig & bv, but i really like it! and i love you! <333

puss L


Kommentarer
Postat av: clarus

naaaaaw lindis pindis, du är ju bara för söt du!

men du vet att det var ju inte meningen att du skulle sjunka, jag simmade ju för glatta livet själv liksom!



men jag hjärta dig hjärtat mitt <333

2008-11-25 @ 15:39:49
URL: http://clarasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0