lördag, PEPP!



Dagen har börjat as bra! min kabel till min kamera är ju borta så jag kan inte föra över några bilder, men eftersom att min mamma är världens bästa så har hon fixat det ;D
såå nu har jag ALLA bilder ifrån spanien, jersey & alla andra :D
grattis pappaälsk idag också.
mamma kom in vid tio ungefär & väckte mig och sa att vi skulle äta tillsammans eftersom att pappa fyller 38 idag (:
då startade jag mina mobiler &såg att jag hade fått ett sms av a & ett av sebbe :)
sen somnade jag om ett tag, (gosh vad trött jag va!)
sen åt vi frukost o pappa öppnade sina presenter :), och nu ligger jag här, lyssnar på robin och är sjuktjävla glad eftersom att han är KVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR! :D
jag ska snart hoppa in i duschen & sen fixa mig och sen ska ja dra mig till stan för att träffa johan som jag inte träffat på as länge! :D sen möter vi upp celina, åker kanske hem till henne o lämnar mina grejer o sen åker vi till dennis i bromma ;D
väldigt trevligt!

L.Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0