shop until you drop!


Dagen har varit ovanligt mysig, först va det skola & sen stockholm med bästavän (:
skulle handla julklappar men det blev mest till mig själv (a)
menmen, jag har faktiskt jobbat ihop alla dom pengarna som jag handlade för idag så det är jag faktiskt värd! ;o
nu ligger jag hemma i soffan o tar det lugnt, ooorkar inte göra något. Vet inte ens om jag orkar gå till skolan imorgon ;o men jag måååste, &imorgon kommer jag ångra mig om jag stannar hemma, för min klass &skla är så sjukt jävla bäst! :D
jag kan verkligen inte sluta lyssna på robin bengtsson - fields of gold! <3<3<3
nu funderar jag på att gå & lägga mig, bdb laggar satan o alla drygar sönder :o
och jag hatar att du inte fattar att det är dig ja vill ha,
imorgon äre muuuuusik första lektionen med sandra, haha, hon och jag är the true guitar heroes (a)



Sen imorgon ska jag jobba men Linnea (: men vad händer efter det?
l.z

Kommentarer
Postat av: Flumm!

Jag vill ha dig!

2008-11-28 @ 19:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0