förstörd dag? OHJA!

dagen har varit bra, fick sluta tre timmar tidigare, mmmmyeas!
sen har jag bara legat hemma & tagit det lugnt & pluggat o sen förstördes min dag, typ ..
jag orkar inte, jag bara saknar dig och vill bara att du ska vara min igen.
nu ska jag till vansta & träffa sebbe, felix & massa andra. det kommer bli mys, jag saknar sebbe bajsrunk mycke :(
uusch, hoppas min dag blir bättre sen!
orkar inte må piss längre över dig, jag ORKAR verkligen inte, du anar inte hur mycket jag kämpar bara för att få en dag att funka..
jag är helt tom innuti men vill bara sparka, slå, gråta och skrika. men det finns ingenting


love
hatetragedy


// zetterman


Kommentarer
Postat av: Emma

underbara människa <3

2008-10-23 @ 21:25:07
URL: http://endastemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0