grattis morfar!

idag fyller morfar år, så vi har haft massa folk här, fast vissa är kvar :)
dagen har varit jätte slapp, vaknade vid tio och hoppade sen in i duschen :) sen åt vi brunch. sen åkte jag, mamma & ellie iväg o handlade lite :)
Jag blev påbackad av en spanjor! dumma jävlar ... sen åkte vi hem och pratade lite och fixade med maten tills alla skulle komma, Sen så kom maritza & nisse, Birgitta & kaj, Ida & Peo och sen kom Berit & arne :) sen så fikade vi lite och sen så gick jag upp på takterassen och sooolade ;D sen var det tårta. :) sen gick jag upp o solade i några timmar till, fast jag blir inte brunare för de ;/ 
stör mig lite på de ... 
idag saknar jag Linnea & Hampus mest, ;( men på söndag får jag träffa linnea för då ska vi jobba ihop! :D Sen på måndag har jag lovat att leka med hampus också ;D
shiiiet vad jag behöver dom just nu, saknar babesen från skolan också. ;/
Nu sitter gamlingarna + mamma där ute o pratar om helt ointressanta saker & jag försöker o undferhålla mig med datan, ;D
jag o mamma ska kanske ta en promenad ner till el soco idag också, men vi får se om vi hinner (a)
solen har ju gått i mål så kan inte sola någe mer, eller inte gått i moln ör de finns inte ett moln på himlen men den lyser inte lika starkt längre :P
hahaha
nejnej, nu ska jag nog äta lite ben & jerry's o försöka underålla mig själv ett tag (a)
hörs senare!    puuuuuuss


HUR KAN MAN LEVA MED VINTERN NU NÄR ALLA SOMMAR MINNEN BRÄNNER? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0