hohohoho SOOOOOOL

hihihi hejsanhejsan!
idag hr det variut SJUKT mycket SOOOOL ;D jag o mamma låg på stranden ifrån halv elva tills tre (a), helt underbart skönt.
sen gick vi hemåt och åt, saknade jocke något så fruktansvärt då. höll på att bryta ihop när morfar började tjata om maten också ;/
men sen gick det bätre, jag svullade i mig maaaassor av tårta o sen gick jag o mamma till el soco & handlade till Pontan :) Sen ko i hem o nu ska jag snart fixa mig lite o sen ska vi ut o äta på pepe's ;D
MUUUMS!
saknar alla er i sverige ;/
jag älskar dig så mycket att jag hatar mig,
nej nu ska jag fixa mig & så :)  sen ska vi ner och äta, kanske hinner skriva sen igen, (a)

jag saknar dig fortfarande lika mycket om inte mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0