shulelulu

okeeeej, nu har jag blivit dålig på att blogga igen!
okej, update av alla dagar som ni missat, jobbade i söndags med baby :) , det var skönt att träffa henne. sen på måndag var det skola igen! ;D jag har saknat mina brudar sjuuukt mycke ;/ men emmagumman var jju dock sjuk :(
ingeeeee kul!
sen i tisdags så var det fias födelsedag men hon va sjuk så jag emma & tullan köpte äppelkaka o vaniljsås efter orienteringen o sen smög vi hem till fia o överaskade henne, hon blev jätte glad :)
och idag så har det bara varit skola, varken emma eller fia va där ;/
sen blev jag, gustav, angelica, emelie & marie intervjuade av nynäsposten :) sen så åkte jag hem och nu ska jag plugga häcken av mig.. döda mig?
har en novell, en bokrecension o ett matte plugg att plugga på. HJÄLP?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0