espanol

hejsanhejsan! :)
idag har det regnat igen .. men vi ha varit och handlat och sen fiat Arne. Guuud vad fint dom bor! ;o jag dog lite smått :)
Men nu äre sol här o några gubbar är hr o fixar palmen, Snart ska vi äta middag och jag har flörtat till mig så jag får Bacon o spaghetti (a) MUUUUMS!
Ikväll ska vi mysa med den andra Irene Huss filmen, tatuerad Torso. Jag har redan sett alla, men inte Mamma & Ellie, igår kollade vi på glasdjävulen. Den var bra men TatueradTorso va bättre :)
GRATTIS SNYGG SARA SOM BLIR 16 IDAG!  jag älskar & saknar dig <333333
Nu är det några minuter kvar till mat men jag är inte hungrig, Berit hade gjort äppelpaj som vi fikade hemma hos henne & Arne (a) Det vad sjuuuuuuukt god! :)
Saknar fortfarande mina brudar , björn & jocke. måste försöka fixa allt sen när jag kommit hem, det här funkar ju fan inte längre!
Idag är första dagen jag sitter på msn men det är typ inge roligt folk inne så det är rätt så värdelöst ändå :) hihi.
& förlåt alla som inte får svar på era sms men det är skiiiit dyrt att smsa här ifrån! så vi får höras nästa lördag eller ngt (a),    jag svarar bara på dom viktigaste smsen (aa)
mn ni som inte får svar, - ni är lika omtyckta för det!
I helgen ska pappa på NHL premiären och jag är avis till tusen!!!!!!!!   men jag är i spanien m mamma, ellie & morfar och på onsdag visar de på att det ska bli SUPER väder ;)
Så sug på sverige, jag är inte avis.
Det enda jag gjort dom hära dagarna är o druckit coca cola zero (börjar faktiskt gilla den lite mera nu ;) ) , ätit , kollat film o läst min bok, Den är snart slut (a) . mn den va aaaas bra, fast int så bra som jag trodde ;/
Jaja, nu äre mat. kanske får chans att skriva mera ikväll. Men annars hörs vi imorgon eller något (a)
puuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0