krossad

Hum, senaste dagarna har varit minst sagt hektiska, först blev man rååå dumpad, & livet blev bara allmänt piss.
Skolan funkar, fortfarande jätte kul! :)
okejokej, ska inte sitta o hoppa mellan alla saker, allt började i tisdags, jocke dryga ur & jag med. sen på onsdagen så tog det slut. jag pallar inte vara ensam, allt bara sket sig &jag sov typ en timma på hela natten,
jag visste inte att jag va såhär kär i dig, men jag förstörde allting.
förlåt är egentligen allt jag kan säga till dig, & om jag fick chansen att få tillbaka oss s skulle jag göra det! och jag skulle göra allt rätt, Ingen har fått mig att må så bra men ändå dåligt på samma gång. Jag har gråtit konstant nu i flera dagar, allt är bara så tomt utan dig. jag klarar det inte!
men älskling, om jag bara hade sagt de rätta orden till dig så kanske du fortfarande hade varit min
jag saknar dig, jag ska inte ljuga.
Hur ska jag klara mig utan dig när jag verkligen behöver dig vid min sida?
aah, lite kortfattat sådär. jag går fortfarande runt som en levande död helt tom & trasig o hoppas på det bästa.
Det kommer aldrig funka, bryter ihop!
Fast så länge som jag håller mig sysselsatt så är det lugnt, det är sen när ensamheten kommer som allt blir jobbigt..
men jag hade aldrig klarat det hära utan alla tjejer i klassen!, helt sjukt vad ni är bäst! kan inte ens förklara hur mycke jag uppskattar att ni står ut med mig!
jaja, nu gnäller mamma &pappa på att jag inte har packat, drar ju till spanien imorgon så får bättra på inlägget lite senare (a)
då kan jag förklara allt mera detaljerat :)
Jag är tvungen att skriva en gång till, har ju lovat emma de :)

puss & kram från en förkrossad blondin


Kommentarer
Postat av: Emma

DU BETYDER SJUKT MYCKET!

2008-09-26 @ 17:29:45
URL: http://endastemma.blogg.se/
Postat av: Clara

ha det så bra i spaaaaaanien din dumboll (som åker utan mig!^^) och såklart jag stöttar dig, det är du värd! pusssss

2008-09-27 @ 11:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0