my heart your hand

dagen var mys, vi åt middag &sen gick jag, mamma o ellie ner till supersol &köpte ben & jerry's.
sen gick vi hem igen och fikade lite (a) det var myyyysigt. Nu sitter mamma o ellie och ska kolla på irene huss, tatuerad torso. jag ska snart joina dom ;D





fattar inte du att jag behöver dig helt sjukt mycke?
Jag älskar allting med dig, jag älskar den ljusa rösten du får när du blir upprörd, älskar rynkorna runt din mun o näsa du fick när du kysste mig, älskar din lukt, älskar den oskyldiga rädda rösten du fick när du skulle övertala mig till något, älskar sättet du kollade på mig när du precis vaknat, älskar sättet du fick mig att må på, älskar att du va min,
hatar att vem som helst kan få dig just nu.

Du kommer nog aldrig förstå, men jag skulle verkligen göra ALLT för att få tillbaka dig, men mina tafatta försök att förklara de fär dig hjälper ju inte.. Det är som om jag aldrig känt det, hur kan du bara glömma allt?, jag fattar inte de!
du skulle kunna få mig att göra vad som helst, hur kan du inte se hur tokig jag är i dig?!
jag hittade all bilder idag ifrån Jersey, JAG SKULLE KUNNA DÖ FÖR DIG!

men nej, jag kommer aldrig mer få hålla om dig, aldrig mer få kalla dig för min, aldrig mer få känna dina läppar mot min hud, aldrig mer få se dig sova brevid mig,
asså jag är så tom på ord just nu, men ändå inte. Det finns så mycke saker som jag skulle vilja säga till dig, men vet inte hur jag ska formulera mig.. det enda jag vill är att du bara ska tänka om, för jag är helt livlös o tom utan dig.
allt jag vill är att vi ska få det som förut, snälla kom bara hem!
Jag kan inte koncentrera mig på något annat än dig, allt jag tänker på är dig,
men du kommer aldrig fatta..
du säger att vi ska ta tid ifrån varandra för att komma över varandra, men du fattar inte att det aldrig kommer att funka! jag kommer inte komma över dig, allting påminner om dig, och jag har fortfarande inte förstått att du inte är min.. Och det kommer ta ett tag, jag är verkligen KÄR i dig. Och jag trodde faktiskt att du kände samma sak, men tydligen inte.
just nu känner jag mig så jävla lurad av mig själv, jag visste att det inte skulle funka men jag blundade och lurade mig själv om att det skulle de,
sen när allting började rasa så försökte jag intala mig själv om att jag inte skulle bry mig så mycket. men grejjen är att jag bryr mig! du är ALLT för mig!, förstå det?! Jag måste ha dig vid min sida, ingenting funkar utan dig..
Du ignorerar mig o tror att det blir bättre, men det blir inte de! jag måste prata med dig,
du kan ju höra av dig om du nu bryr dig,
jag kommer iallafall inte ge upp .
jag orkar inte leva utan dig :(   så jävla mycket betyder du för mig!
så snälla ....

Kommentarer
Postat av: Max

Hahaha fan va ägd, jocke dissa för polarna. Så ska det vara =}

2008-10-02 @ 20:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0