SOOOOOOOOOL

idag har det varit SOOOOL!
aaaas skönt, började läsa en ny bok idag när jag låg o solade och har typ löst ut den nu ;D Dagen har varit ohändelserik, bara legat o stekt hela dagen :) Sen gick vi upp till nisse o maritza o badade i deras pool, fast jag tyckte att de var kaaaallt! :( Sen gick vi och åt middag, :)  Imorgon ska vi på marknaden o sen blir det stranden :)
så det ska bli myyysigt! 
Juste, vi hade strömavbrott idag ändå irån natten tills klockan tre på dagen ungefär! :o 
Liite läskigt men ändå mysigt :P 
JAG SAKNAR DIG SJUKT MYCKE ÄLSKLING ! 
fuuuuck att du bara inte kan förstå att jag behöver dig?, det blir inte bättre av att bara ignorera? 
Nu ska jag mamma & ellie kolla på Varg, får se om den är så bra som alla säger :)
hihi, jag saknar er alla där hemma sjukt mycke, men jag har de ändå bra hära (a)
jag har fortfarande inte insett att du inte är min längre, kan inte fatta de!

JAG BEHÖVER DIG!  plus att ja hittade alla bilder ifrån Jersey igår gjorde de inte bättre precis ..
boken jag håller på o läser nu heter SÅLD o är en verklig historia om en tjej som blir lovad ett jobb på en bar i litauen men istället så blir hon såld till en hor verksamhet i litauen, Den är lite små skrämmande med tanke på att såna där grejer hnder varje dag, hon förklarar verkligen allt i boken, ;/
uuuuuuuuusch!
jaja, nu ska jag glo lite på filmen med mams & ellie, vi hörs imorgon (a)

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0