spanien !

nu sitter jag hära med morfar, ellie &mamma :) det regnar ute men tror att de kommer spricka upp snart o bli sol ;D
igår när vi kom hit så åkte vi ner till REX o åt, jäääätte gott! :)
sen åkte vi bara hem och pratade o tog det lugnt.
Tänker as mycket på Jocke, trodde att et skulle bli bättre här nere men de blev de inte.
Jag behöver verkligen dig!  Helt sjuuuukt! jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka dig.
jag har varit borta i en dag men jag saknar mina brudar så sjukt mycket! hoppas dom har de bra i kalla sverige utan mig (a) nu ska jag snart hoppa in i duschen o sen lägga mig i soffan och kolla på någon film, vet inte vilken det blir ännu ;)
Finns as många o välja mellan ;o
men iallafall så saknar jag Jocke äckligt mycket, det är verkligen sjukt. jag är bara så tom utan dig ;/ vad ska jag göra?, uschusch! nejj nu bojkottar jag kärleken helt för ett tag. Eller iallafall tills jag kommit over eller fått jocke igen, för just nu är han de enda jag tänker på.
Hihi, morfar sitter o lägger patians o mamma spelar upp roliga klipp på mobilen :P
nu börjar de spricka upp lite här, :)
Fast det blåser och är jätte fuktigt, man blir helt svettig. haha
kanske uppdaterar sen igen, för just nu har jag inget mera att skriva om (a)
mobilerna är med men svarar bara på VIKTIGA sms för det är cp dyrt & smsa! ;o
men annars så får vi ses om en vecka (a)
puuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0