09.34 090821

godmorgon allihoppa! :)
eller ja, jag har varit vaken sen typ tjugo över sex, men det är ju godmorgon till bloggen ;)
nu ska jag snart försöka orka upp för att äta frukost, fixa, duscha och göra mig i ordning, för idag ska ja shoppa med Clara! :) eller ja om jag hittar något ialf :) blev ingen shopping med björn igår, han kände sig fortfarande hängig så vi hoppade över det och gick hem och mös ist :)
funderar ¨på att kolla på ett par skor, tappat bort mina nya ballerina skor? jääätte bra linda (y)
det finns inget att kolla på på tv heller och alla är i skolan, har verkligen jätte tråkigt! :(
nä men nu ska jag aktivera mig och sen gå och panta de sista flaskorna :)
uppdaterar senare igen!
puuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0