15:00



puh, nu har jag äntligen fått in min otroligt sega kille i duschen, vi har spenderat hela dagen i sängen, jätte mysigt. :)
nu måste jag snart slita ut han så vi hinner springa o köpa remsa cola & lite mera godis, (a)
sen ska vi in till stan och se linje 1 2 3 kapad, björn fick välja så hoppas att den är bra:) jag ville hellre se public enemies pga att johnny depp är med där, eller inglorious basterds :)
menmen, man ställer upp för sin andra halva, :)
som igår satt jag knäpp tyst & jättejätte kissnödig i en bil i flera timmar ,men det va trevligt ändå! :)
nej nu ska jag slita ut björn ifrån duschen och sen dra oss in till stan med chefen, sen ska han bjuda på donken,:) min mage börjar skrika lite nu :o
känns jätte konstigt att inte behöva åka till jennifer och ta hand om katterna längre. :P
och på onsdag börjar skolan och jag längtar faktiskt! :) saknar mina tjejer & dööör efter att få lära mig teckenspråk, hah nej nu har jag inge mer att skriva :)


over n' out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0