20.17

hejhej, nu sitter jag här ensam i mörkret igen, björn gick för en stund sen.
har nyss kommit tillbaka ifrån ica, varit och pantat hälften utav alla flaskor som pojkarna använt, eller ja cola & öl burkar o allt, ja allt pojkar kan slå i sig på tre veckor.
så för dom pengarna köpte jag chips, dipp, cola & en skvaller tidning :)
det är inte heller illa pinkat!
så nu ska jag bänka mig framför tvn och kolla friidrott eller filmen chocolate, vad tycker ni? :)
haha jag måste bara få kommentera kissies lilla uttalande "jag är naturligt blond" . - mm för det första om man ska lura i folk sånt så kanske det inte är så bra ifall man har centimeter lång mörk utväxt på sin blogg? det är heller inte så bra att det går runt bilder på henne som blondin, hm, bara jag som tycker att hon avslöjar sig själv?

jag måste bara få tacka min allra bästa vän en gång till, tack för att du alltid finns där och står ut med mig och torkar mina tårar björn lars berglund. jag älskar verkligen dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0