300809

kom nyss hem ifrån jobbet, min uppdatering har varit värdelös men det är pågrund utav personliga skäl och dom som beh.ver veta vet om det :)
kommer nog inte blogga så mycket nu för nu läggs all energi på att få dagarna att gå & klara mig igenom skolan :)
mitt skal är hårdare än någonsin, du kan inte knäcka mig !
jag är värd någon såååå mycket bättre än dig, någon som faktiskt kanske lägger lite energi i ett förhållande?
nej usch jag ska inte lägga ner tid på det, jag kan inte hymla om att just nu så va det den bästa tiden i mitt liv, men det är många år kvar och lovar att mina tårar kommer halveras när allt detta är klart. :)
kan heller inte säga att jag inte hatar dig, för det gör jag. men jag älskar dig fan ännu mera, men det är du egentligen inte värd


PUSSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0