b & j's

godkväll allihoppa! :)
just nu sitter jag och daniel och kollar på filmen the island och lyssnar på när björn småsnarkar. :)
pojkarna kom hit runt halv åtta och då kollade vi tv och jag fick min älskade ben &jerry's, björn glömde den dock i sin väska så va lagom smält så nu står den i frysen för att mumsa till sig tills imorgon! :D
björn somnade kvart i tio sådet kanske inte va det roligaste, menmen. stackarn va ju trött
imorgon ska jag upp tidigt för min älskade lillebror ska tävla 10.20 i nynäs så måste åka kvart i nio här ifrån för att hinna :o
ska ta med mig ena favoritkusinen också. :)
och på kvällen blir det knytkalas hos ena morbrorn om jag får som jag önskar så kommer björn dit också. :)
sen bär det nog av till haninge igen och på söndag är det första hemma alags matchen och gissa vem som ska jobba då?!:D jo jag! :D:D:D
nä nu ska jag vara lite social :)
uppdaterar så fort jag kan!

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0