.

tänkte på en sak, vad begörs det egentligen för att bli en "känd bloggerska"?
jag menar kollar man på alla de "kända bloggerskorna" så verkar det ju inte behövas så mycket?
man behöver bara bli platina blond, vägra gå ut eller visa sig på bild utan smink, förlora några hjärnceller, tro att man va först med en trend som alla använder, tro att man är universums mittpunkt . eller i alla killarnas fall så behöver man bara kalla sig för bög och bli en typisk "parille kille"
hm, låter inte direkt som någon man borde bli känd för?
så kissie, blondinbella, paouw, dessie, krillebooi och ni andra, ni är inte mycket speciellare än de andra.
usch säger jag bara!

och visst jag har en blogg och vore verkligen kul med flera läsare men jag vägrar sjunka så lågt som till deras nivå, bloggerska är inte ens något yrke? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0