long time no see.

hejsan!
i all min uttråkning såhär mitt i natten så kom jag underfund med att starta upp min blogg igen, den dog ju ut sakta men säkert när jag och mina fyra andra tjejer startade en egen till oss fem, men den har ju också dött ut nu :) haha, känns som om det här med blogg inte är min grej kanske?:)
jaja iallafall så sitter jag hemma hos björns store syster med han och daniel, och domspelar något bilspel.
helt okej att kolla på faktiskt :)
gårdagen spenderades med mina underbara brudar hemma hos clara, det blev massa skitsnack och socker i för stora mängder! :) men men är det lov så är det.
konstigt nog så saknar jag skolan, är faktiskt lite pirrig hur det kommer att bli när man kommer upp i tvåan, :)
nej nu ska jag försöka få tag i clara så hon kan fixa till mitt utseende på bloggen, haha. inte så snygg kanske (a)
juste bara så jag inte glömmer det så  har jag & björnis sju månader idag, grattis till oss <3

över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0