måste bara få berätta

nu har jag nyss klivit upp ifrån ett låångt skum bad med ansiktsmask och hela köret, i love it!
sitter ensam i lägenheten nu eftersom att björn är hemma för att hjälpa små kidsen på hockeyskolan. :)
min älsking ringde för ett tag sen för att kolla hur det gick, är han inte underbar? (:
jag har fortfarande inte fått in i mitt huvud att vi har sju månader, helt stört.
idag har jag varit duktig och diskat, lagat middag, städaat hela lägenheten och gosat extra mycke med katterna :)
jag älskar att bo här, älskar att göra saker som får personen jag älskar glad, och i  det här fallet är det björn. :)
han är verkligen mitt allt och jag kan inte förstå att jag i början tvivlade på ifall det skulle kunna bli något mellan han & mig.
men se, nu sitter jag här sju månader senare och blir bara kärare och kärare för varje dag som går, det är han som får mitt hjärta att slå dubbel slag, jag ryser så fort jag hör hans namn, jag älskar hela hans familj, kan inte tänka mig en dag utan att träffa dom.
även fast vi kanske inte alltid varit överrens i vårat förhållande och allt kanske inte varit jättejätte bra så har allt bara gjort oss starkare.
det finns ingen som jag litar lika mycket på som björn, ingen som känner mig bättre än han, ingen jag vill spendera hela mitt liv med.
jag hoppas att min första riktiga kärlek också blir min sista.

vi är som två träd med samma rot. jagälskardig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0