nittonde

hejhejhallå.
Just nu sitter jag ensam hemma hos jennifer och arnel med katterna och skrik/sjunger. haha i love it!
min dag har inte bestått utav så mycket, vaknade tidigt. umgicks lite med bror sen åkte jag till haninge möttes utav en pms katt & en spyende katt, tack
sen en kort stund efter det åt jag och mamma lunch tillsammans, mums! och nu kom jag hit igen för ett tag sen,
har absolut ingenting att göra. asa tråkigt.
och dom har stäng av vattnet i lägenheten så håller på att kissa i byxorna (y)
funderar på att snart kanske börja fixa håret o sminka mig för att sen dra mig ner till ishallen och ha möte och sen ska vårat älskade alag spela. :D möter botkyrka, fortfarande pre season match men hoooooppas att det går bättre den här gången :)
nä nu har jag inge mer att skriva :)

peace out.

juste min bebis ringde nyss och sa att han va sjuk. så kommer inte få träffa han idag.. :/ menmen, krya på dig älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0