tjugoförsta. 17:03

hejhej hallå, nu sitter jag och min underbara pojke här och han spelar ps3 och jag kollar runt på olika bloggar.
vi har nyss ätit pizza, dock så förlorade jag aptiten efter bara några bitar så åt inte alls mycke :/
idag har jag shoppat med mickan & clara. :) jätte mysigt!
fick med mig riktigt mycke saker hem :)
fyra linnen
en t-shirt
två par leggins
brunett schampoo
två par trosor
en kofta
osvosv
riktigt nöjd faktiskt! :)
mitt humör är inte alls på topp och jag har en litet förslag på vad som kan göra det bättre men det tänker jag inte avslöja, (a) björn kommer aldrig gå med på det.. :P
jajaa, nu ska jag väl sysselsätta mig med att kolla på när han spelar, hm inte alls roligt.. :/
menmen :)
skriver kanske sen igen :)

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0