16.

glömde skriva igår att det bara va fyra månader kvar tills jag blir arton ;D om jag längtar ;)
nu sitter jag här i skolan och kollar på snövit, beeeeeeszta! :D
sovmorgon idag, duktig som jag är somnar jag med min fjärrkontroll i sängen och lyckas ställa om min tv till dansk radio, så fick lyssna på danska the voice hela morgonen, jag fattade allt dom pratade om! (y)
idag ska jag stanna efter skolan och vara duktig och plugga matte b, så jag fattar nånting och slipper komma ännu mera efter, puh! jag måste fan kämpa nu de sista dagarna!
sen efter det ska jag och syster åka till vallentuna och se våra kära alagspojkar kämpa hem en seger, eller ja vi hoppas på det!
avgörande ju ;D
nej nu ska jag fortsätta kolla på snövit, jag älskar gamla disney filmer.
och visst va disney filmer och julkalendrar bättre när vi va små? eller vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0