duktig linda (y)

nu har jag äntligen kommit till skolan, dock helt förgäves eftersom att jag är så otroligt duktig och glömmer idrottskläder, men ska iallafall vara med lite smått.
iallafall. skulle gå upp vid kvart över sju imorse för att se julkalendern (även fast den suger) så jag hann piggna till, självklart stänger jag av klockan och somnar om och vaknar vid halv tio då jag skulle varit påväg till bussen (!!!!!)
får ett sms v min lärare som säger att vi har historia ist för matte, då va det 20 minuter kvar tills vi började..
så jag sket i det, dryga kvar i sängen, tog en lång dusch och fixade mig och ja ni vet allt. sega för mycket så hann inte äta frukost. och jag missade lunchen i skolan..
men ialf, nu har jag äntligen kommit hit. hungrig som ett jävla as och uttråkad, sitter och sjunger med i varenda låt som kenta spelar. haha.
nej nu ska jag engagera mig lite :D

och idag är gabriels sista dag som 16-åring ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0