förlååååååt!

nu ska jag väcka min blogg till liv igen! var ju som sagt bortrest i några dagar, huuur mysigt som helst! :)
finns väl inte så mycket att skriva om min resa, åt vietnamesisk mat, inte direkt något att rekomdera, kinesisk slår det! (y)
men iallafall, kom hem igår, min super underbara morbror tvingade mig kvar hemma hos han så vi lagade middag och åt ihop, super trevligt! lite bil meck blev det också, haha eller ja, jag och angelica satt kvar i bilen och mobbade angelicas mamma (det va hennes bil som hade gått sönder) kom hem runt nio halv tio, satte på en brasa, hämtade ved (det är för jädrans jobbigt att bo ensam ibland! haha), slängde mig i soffan med popcornen i högsta hugg och började kolla på when a man loves a woman jag grät mig igenom hela filmen, så underbar!
idag har jag varit och shoppat med idah, natha och mylle. hittade massa fina saker, så är riktigt nöjd! är kanske inte lika nöjd med kontoutdraget... jag lyckas nästan aldrig hitta något på rean ;L
sen åkte jag natha och idah hem till idah, fixade mina naglar, kollade film och bara tog det lugnt :)
sen fick jag skjuts hem utav en snäll pojke och nu sitter jag här, precis hämtat ved, tändt en brasa och musiken står på max, springer runt här som en tok i pappas skjorta och mina sockor, haha!
måste börja packa danskläder och lämna ner till min sovplats imorgon, :) sen bärja välja kläder inför imorgon också, fyfan det har redan gått ett år! det har gått så äckligt fort.. men men, vi får hålla tummarna för att år 10 blir bättre :)
nej nu ska jag fortsätta att sjunga och dansa och pröva allt jag köpte idag, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0