matte b, DÖ!

usch! nu sitter jag här i skolan, helt jävla dödssjuk, höll verkligen på att stanna hemma imorse. men sen kom jag på att jag måste handla julklappar och har värsta teckenspråksprovet idag.. bläää!
så la mig och sov timmen innan vi började i skolan, hur sköna soffor som helst!
just nu har vi matte, jag fattar inte ett skit. vi ska göra någon jävla labbrapport och film oss själva, fattar verkligen inte ett dugg ;S
skulle göra vad som helst för att kunna få hoppa av kursen!
menmen, jag ska ialf gå om 10 minuter, för ska ha utvecklingssamtal, det kommer gå kanoners tror jag (: eller jaa, kanske inte med bilden.
men den där kärringen är störd!
nej nu ska jag försöka få tummer ur arslet och börja på det här.
usch mitt huvud är verkligen inte med mig idag.. ;L
sen bär det av till farsta och shoppa julklappar med idah, hooooppas att jag mår lite bättre då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0