tjolahoppsansa!

nu sitter jag här i denna iskalla ishall, jaa idag är det faktiskt iskall! springer runt som en idiot med min jacka och huttrar och svär.... haha
davy drog precis så är helt utan sällskap, rätt så jätte värdelöst!
har börjat på min teckenspråks läxa om dövrelia, jag fattar naaaada! och hittar inte alla frågorna heller.
galet surt!
mitt huvud bankar så om det skulle sprängas, (hoppas hoppas?)
juste, haha jag hade värsta psykos drömmen inatt om mig och bornek! jag blev typ skiiiit sur på han för att han inte gillade min nya frisyr (hade tydligen klippt av nästan halva håret?), så jag började riva ner deras julgran och föra ett himlans liv, jag förklarade att han inte heller va fin i håret och att han kunde sättet att såra folk (WTF?), han försökte lugna ner mig med massa pussar men jag bet han i läppen och vände bort huvudet, då blev han skit sur. så jag plockade med mig hans data in i hans systers rum och satt mig och kollade på kenny starfighter och skrek OLLIBOLLI hela filmen?
sen beställde han pizza hem & vi blev kåååååmpisar igen (y)
psykos? är det bara jag som har så sjukt skumma drömmar? fan sjukt asså....
nej nu ska jag fortsätta öva på tsp grammatiken och alla POSS-rörelserna, det är kuuuuul.
man kanske ska ta & äta lite middag också? får se ifall det finns något som lockar.
jag hatar mitt jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0