I <3



haaaaallå, förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, :/ men verkligen inte haft tid .. ska blir ändring på det jag lovar!
hela helgen har spenderats med björn & sen har jag varit på släktträff för att säga hejdå till morfar som åker till spanien idag och är borta tills den 6e maj :/
idag vaknade jag kvart i sju hos baby, klädde på mig och sen så sa jag hejdå till han sen åkte jag o jobbade med idah, :)
det var rätt så slappt, det kom i vågor typ .. (a)
just nu är bebisen på värmdö & spelar match,hoppas han kom ihåg skridskorna den här gången bara ;)
jag har bara en stor nyhet att berätta, (:
i fredags åt jag middag hemma hos b med hans mamma, och jag dog typ .. :o
det va jätte läskigt även fast hans mamma är as snäll :)
nej nu ska jag kolla klart på jönssonligan & sen äta för nu kom nyss mamma o dom hem :)


jag blir galen utan dig, varje sekund när du inte är med mig så saknar jag dig <3

xoxo L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0